کلانشهرها در سیطره آلاینده‌ها/ کیفیت هوا در شرایط اضطرار قرار می‌گیرد


آلودگی هوای اصفهان

کارشناس سازمان هواشناسی کشورمان با اشاره به پایداری جو و سکون هوا در کشور گفت: با توجه به عدم ناپایداری جوی کلانشهرهای کشور دچار آلودگی و شرایط ناسالم برای همه افراد می‌شود.  

ادامه مطلب ...

خطر تفکر انحرافی داعش از فعالیت‌های عملیاتی آن بیشتر است

مقدم فر

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: داعش تبدیل به یک نوع تفکر شده است و خطر این تفکر بیشتر از کار عملیاتی آن است. داعش یک تفکر انحرافی است که برای خودش پیروانی پیدا کرده و عده‌ای در اوج جهل و نادانی دنباله رو آن هستند و باید با این تفکر مقابله کرد. 

ادامه مطلب ...

هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها و مناسبت‌های مختلف به آسیب‌شناسی مشکلات فراروی جوانان برای ازدواج پرداخته‌اند.
هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاببه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ها و مناسبت‌های مختلف به آسیب‌شناسی مشکلات فراروی جوانان برای ازدواج پرداخته‌اند. ایشان معتقدند موانع «فرهنگی»، بخش قابل توجهی از این مشکل اجتماعی را به خود اختصاص داده است و جوانان، خانواده‌ها و مسئولان مربوط باید در جهت رفع این موانع تلاش کنند. ایشان در درباره‌ی این موضوع فرمودند: «بعضى از تصورات و سنت‌هاى غلط در مورد ازدواج وجود دارد که اینها دست‌‌وپاگیر است، مانع از رواج ازدواج جوان‌ها است؛ این سنت‌ها را باید عملاً نقض کرد. شما که جوانید، مطالبه‌‌گرید، پرنشاطید، پیشنهادکننده‌‌ى نقض خیلى از عادت‌ها و سنت‌ها هستید، به نظر من این سنت‌هاى غلطى را هم که در زمینه‌‌ى ازدواج وجود دارد، بایستى شماها نقض کنید.»

متن زیر به هشت مورد از این سنت‌های غلط که مورد تصریح رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفته، می‌پردازد:   ادامه مطلب ...