در بُعد بیرونی مقتدریم و همه توطئه‌ها را شکست دادیم/ برای ارتقای نظام باید عمرمان را وقف کنیم

ما در بُعد بیرونی مقتدریم و همه توطئه‌های دشمنان را شکست داده‌ایم/ برای ارتقای نظام باید عمرمان را وقف کنیم

 سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی روز شنبه 23دی ماه در هجدهمین نشست عمومی بصیرت؛ یادبود سومین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم مهدی نوروزی با قدردانی از دست‌اندرکاران تشکیل این جلسه و یادبود عملیات کربلای پنج، اظهار کرد: دفاع مقدس در میان همه دفاع‌ها و جهاد‌هایی که بعد از آن شکل گرفت سرآمد بود و رزمندگان دفاع مقدس اسوه و الگو بودند و اکنون نیز که جبهه مقاومت در سطح منطقه وسعت یافته است، همچنان رزمندگان دوران دفاع مقدس اسوه‌ها و الگو‌های رزمندگان جبهه مقاومت هستند.

سلیمانی با اشاره به تأثیرگذاری دوران دفاع مقدس بر جهاد و دفاع در عرصه‌ها و جبهه‌های بعدی و مشابهت این امر با تأثیرگذاری انقلاب اسلامی و پایه‌گذاری اولیه آن توسط امام راحل تصریح کرد: نورانیت امام راحل امروز در چهره و وجود رهبر بزرگوارمان متجلی است و مقام معظم رهبری در همه بیاناتشان از امام راحل به شکل عجیبی یاد می‌کنند.

http://javaninews.ir 



کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

سازمان دهی گروهک تروریستی منافقین و عناصر تفاله پهلوی در اغتشاشات ایران توسط ال سعود /فرمان آشوب از اتاق فکر مثلث شوم با پول سعودی و اجرای منافقین / پشت پرده اغتشاشات اخیر/ حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل از اغتشاشات در برخی نقاط کشور محصول هم‌اندیشی آنها در اتاق‌های فکر مشترکی است که از ماهها پیش برای مقابله با اقتدار ایران در منطقه تشکیل شده‌اند.سعودی ها نقش رابط میان اتاق فکر مشترک «آمریکا، صهیونیسم و انگلیس» با عوامل اجرایی برنامه های آنها را ایفا می کنند.

کاریکاتور/تفاله‌های‌پهلوی‌و‌منافقان جیره‌خوار‌‌ آل‌سعود

متوسط قیمت نفت ایران در سال ۲۰۱۷ با حدود ۱۲ دلار افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۵۱ دلار و ۷۱ سنت رس

اوپک

 اوپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود اعلام کرد قیمت متوسط نفت سنگین ایران در دسامبر 2017 با یک دلار و 60 سنت، معادل 2.7 درصد افزایش نسبت به ماه نوامبر به 60 دلار و 87 سنت رسیده است. همچنین قیمت متوسط هر بشکه نفت سنگین ایران در کل سال 2017، 51 دلار و 71 سنت بوده که رشد قابل توجهی نسبت به 39 دلار و 57 سنت ثبت شده در سال 2016 نشان می دهد.

اوپک همچنین به نقل از منابع ثانویه اعلام کرده که میزان تولید نفت ایران در ماه پایانی سال 2017 با 13 هزار و 200 بشکه افزایش به 3 میلیون و 829 هزار بشکه در روز رسیده است. این دومین ماه متوالی افزایش تولید نفت ایران بوده است.

اما گزارش اعلامی دولت ایران به دبیرخانه اوپک نشان می دهد که تولید نفت ایران در ماه دسامبر با 67 هزار بشکه کاهش به 3 میلیون و 811 هزار بشکه در روز رسیده است.

عکس/ خودروی «اخلال‌گر» ارتش ترکیه در مرز سوریه

خودروی اخلال گر امواج مدل KORAL ساخت شرکت Aselsan ترکیه متعلق به ارتش این کشور در مرز با سوریه مستقر شده است.

اتهامات آمریکا به حزب‌الله ظالمانه و بی‌اساس است

سید حسن نصرالله

"سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت یادبود شهدای قنیطره و اربعین پدر عماد مغنیه گفت: بدون فداکاری شهدا امنیت در کشورمان محقق نمی شد.

وی در این سخنرانی گفت: باید به حق شهدا بر ملت و کشور و امت اعتراف کنیم و زمانی که هر مسئولی درباره امنیت صحبت می کند باید برای همگان این نکته به ذهن خطور کند که امنیت بدون فداکاری شهدا محقق نمی شد و زمانی که درباره شکست آمریکایی ها و پیروزی ملت های منطقه در مقابله با چالش ها حرف می زنیم باید بدانیم که این فضل خداوند بوده و کسانی که فداکاری کرده و مجروحانی که از درد رنگ می برند و کسانی که مقاومت کردند بر گردن ما حق دارند.