آمریکا به دنبال نابودی زیرساخت‌های برق ایران است

 ؛سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور  امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:استان خوزستان دارای ویژگی‌های بسیار خاص و نیز در برخی از حوزه‌ها رتبه‌های نخست کشور را دارد. 
وی به قطعی برق و آب و نیز تعطیلی‌ها در پی خوزستان در بهمن ماه سال گذشته اشاره‌ و عنوان کرد: اگر نتوانیم پیوست و وابستگی بین زیرساخت‌ها را کنترل کنیم موضوع به مراحلی با تبعات، سیاسی، اجتماعی و امنیتی وارد می‌شود که خوشایند و زیبنده مردم خدوم و زحمت‌کش نیست.
وی با بیان اینکه زمانی نیز به عنوان رزمایش قطعی برق در نظر گرفته شود، گفت: این حادثه در حوزه برق ممکن است با منشأ سایبری نیز تکرار شود. آمریکا طرحی به نام نیتروزئوس طراحی کرده که زیرساخت‌های برق ایران به عنوان هدف سایبری طرح تعریف شده است لذا باید آمادگی‌های لازم توسعه یابند.

از جنگیدن برای عربستان و ترکیه خسته شده‌ایم!

مقام آمریکایی: از جنگیدن برای عربستان و ترکیه خسته شده‌ایم!  به نقل از العالم، ریچارد بلک، عضو مجلس سنای ایالت ویرجینیای آمریکا، گفت که مردم کشورش از جنگ‌های نیابتی برای عربستان و ترکیه خسته شده‌اند. 

وی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ضروری است که ترامپ هرچه سریعتر بفهمد، آمریکایی‌ها از جنگ و درگیری به خاطر عربستان و ترکیه خسته شده‌اند. 
این عضو مجلس سنای ایالت ویرجینیای آمریکا افزود: آمریکا وارد جنگ سوریه شد؛ زیرا عربستان و قطر خواستار آن هستند که خطوط لوله گاز و نفت از طریق سوریه به ترکیه کشیده شود.
 
اظهارات بلک در پی حمله تجاوزکارانه اخیر این کشور به پایگاهی در سوریه مطرح می‌شود.

فدائی امنیت مردم

شهید صیاد شیرازی در دفاع از وطن لحظه ای آرام و قرار نداشت.

 مجاهدت بی وقفه شهید صیاد شیرازی برای دفاع از آب و خاک و ناموس این مرز و بوم هیچگاه فراموش نخواهد شد.


نگرانی‌ها درباره وقوع جنگ جهانی سوم پس از هشدار ایران و روسیه به آمریکا

اکسپرس: نگرانی‌ها درباره وقوع جنگ جهانی سوم پس از هشدار ایران و روسیه به آمریکا

 روزنامه انگلیسی اکسپرس با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: پس از حمله موشکی آمریکا به سوریه، ایران و روسیه تهدید کردند تهاجم نظامی آتی واشنگتن علیه دمشق را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
 
در ادامه گزارش آمده است: این دو کشور و متحدان‌شان با صدور بیانیه‌ای مشترک، اعلام کردند حمله موشکی آمریکا به (پایگاه الشعیرات) سوریه عبور از خط قرمز بود و افزودند: ما تهاجم [علیه سوریه] را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت. 

برنامه دشمن، القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است

برنامه دشمن القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف روحیه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و القای روحیه «نمی‌شود و نمی‌توانیم»، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به‌نفس، روز به روز توانایی‌ها و ظرفیتهای خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلأها را جبران کنند.